Vilken tur att jag har dator på jobbet

Blödig - jag? Igår fällde jag några tårar både till Anna Pihl och Cityakuten. Tänk att man kan leva sig in så mycket i något när man inte har en uppmärksamhetskrävande dator bredvid sig. Idag ska i alla fall familjens privata hjälpa-till-med-datorerna-kille komma och hämta min dator. Hoppas det blir någon ordning på den... Och eftersom jag inte får simma idag (blöta håret i klor dagen efter färgning är tydligen allt annat än bra), så blir det att hälsa på hos mamma och pappa istället, enbart för deras dators skull...

Just nu vill jag nästan helst ha tillbaka mitt gamla hår... När jag var färdig hos frisören var jag nöjd, och jag är fortfarande nöjd när jag har skinnjackan på mig för då ligger håret bra (haha, jag vet, sjukt, men det är sant!). För tillfället känner jag väl att varken färg eller frisyr blev helt som jag hade tänkt mig. Frisyren ser ut som den brukar när jag har klippt mig, och då är jag aldrig riktigt nöjd då det känns kort och svårt att fixa. Det är jobbigt med luggen, jag vet inte hur jag ska göra. Men jag vänjer mig väl... och det växer väl ut... så småningom.

Kommentarer
Postat av: lisa

du e säkert skitsnygg:P

2006-12-05 @ 10:47:59
Postat av: Camilla

Nu blev jag väldigt nyfiken på vilken färg det blivit? Håret är alltid som snyggast med skinnjacka. Instämmer! Nu ska jag vila igen ...

Postat av: barajagjohanna

lisa: Mm, säkert, säkert... ;)

Camilla: Frisören la ljusa slingor ovanpå huvudet/runtom och sen en orange toning i hela håret. Håret känns fortfarnade blont, men med en orange nyans kanske. Hade gärna haft rödare, eller min egna färg känner jag just nu. ;) Krya på dig!

2006-12-05 @ 11:05:45
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: naffs

hm.. johanna är inte du vegge? hm skinnjacka? MEN jag vill se ditt hår!!!Lägg upp bilder!!KRAM KRAM

2006-12-05 @ 13:11:23
Postat av: Ida

Haha! Du, luggen växer ut på typ mindre än en månad.. Vilket betyder att om en vecka och sedan två veckor framåt är den perfekt att fixa, sen.. Ja? sen hänger den där igen. Tjock och otymplig.

När du väl har vant dej lite mer så tror jag du kommer gilla det ;) Jag ser fram emot att snart se det!

Kram bejbi.

2006-12-05 @ 13:15:36
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

naffs: Jovisst är jag veggo. Och jag tror inte att min skinnjacka är äkta skinn. Mitt hår, mitt hår, mitt hår, haha. Jaa, när jag fått lite mer struktur på det och vant mig och vet hur jag ska göra med det, så kanske det kommer en bild. ;) Kram på dig

Ida: Jag vet, sådär är det ju i vanliga fall, men duuu, du skulle se det kortaste på min lugg så blir du tyst sen! ;) Nästan så att jag får skicka mms. Moahaha. Puss hej

2006-12-05 @ 13:19:50
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback