På promenad genom stan

32676-36

Efter att ha legat i sängen i evigheter på min enda lediga dag, så drog jag mig upp. Jag promenerade till stan för att träffa Lisa. Jag promenerade hem sen också. Det tog ganska lång tid. Dels för att jag hade en matkasse att släpa på och dels för att jag stannade och fotade hela tiden. Det är så himla vackert ute med alla snödrivor, snöhögar och snö i träden. Och alla ljus! Men jag måste ta tag i att slänga ut de få julsaker jag har här. Jul är inte kul och jag är trött på att julgranen tar plats.

Veckans fredagsnöje: tvätta! Ska mysa med mig själv, haha, genom att käka lite tacos. Och så upp och ner till tvättstugan. Imorgon är det jobba som gäller.

Over and out. En annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback