Dagens fakta

Idag har jag kommit fram till följande:

• Trots min borttappade arbetsmoral och arbetsglädje (någon som har sett dem?) har jag jobbat jättebra idag, tog nästan lika många ärenden fram till lunch som jag normalt gör på en dag (okej, lunchen tog jag senare, men ändå).

• Uppförsbacken måste försvinna - mina motgångar verkar aldrig ta slut.

• Killar är svin och det verkar inte finnas några undantag. (Detta är ju visserligen inte någon nyhet.) Jag blir dock hemskt gärna överbevisad på denna front.

• Jag borde ta tag i motionerandet ordentligt och inte bara vara en "periodare". Men det är ju mycket man borde...

• Det är skit att väder-Tone Bekkestad blir avstängd från att synas i TV4:s ruta för att hon har tagit "lättkädda" bilder för Slitz, samtidigt som Josefin Crafoord, Suzanne Sjögren och Filippa Lagerlöf får vara kvar som vanligt trots att de prytt Slitz omslag i bara trosor. Jag förstår inte skillnaden där.

• Jag behöver verkligen en promenad med Anna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Wawa

Håller med om att killar e svin, men inte alla... glöm inte det...

Postat av: barajagjohanna

Wawa>> Nej, jag har ju förstått att det finns några icke-svin där ute, även om de är få. Var hittar man dem?

2006-06-21 @ 17:38:59
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Nä alla killar är inte svin. Du kan få välja någon ur mitt stall av älskare om du vill ;)

2006-06-21 @ 21:29:23
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Therese>> Om de inte är några svin så väljer jag gärna en! Du är bra snäll du! ;)

2006-06-21 @ 23:22:54
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback