Nöjd med nätshoppingen - det var längesen!

32676-50 32676-49
Fick paket från tjallamalla idag. Jag älskar örhängena. Det bästa är att jag kommer att vara ensam om dem. Nu vill jag ha sommar så jag kan börja använda dem (motsägelsefullt då jag älskar att det snöar och snöar och snöar - fast om en månad får det gärna börja smälta bort på allvar). Linnet jag beställde kommer jag också att behålla, men jeansen skickar jag - som väntat - tillbaka. Kul med kläder. Kul när man blir nöjd när man beställt från nätet, det är ju trots allt en chansning. Mitt shoppingsug har varit borta ett tag nu, men det verkar vara påväg tillbaka. Det är bra det, lagom till att jag åker och hälsar på Stina i Göteborg nästa helg. Hon får nog stå ut med att gå i affärer med mig, hihi.

Kommentarer
Postat av: Linn

De örhängena var minsann de finaste jag har sett på väääldigt länge! Fick nästan ha-begär nu, trots att jag varit i shoppingtagen i stortsett hela dagen. De kommer du nog vara rätt så ensam om i vår, o pretty damn stolt oxå! ;) *digga stenhårt*

Postat av: barajagjohanna

Linn>> Jag veeeet. Jag blev kär i dem när jag såg dem och chansade att beställa och jag är toknöjd!

2006-03-03 @ 21:41:27
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback