God pollenmorgon

32676-115
Frukost på balkongen är väl en bra start på dagen? Vilken värme. Phu! Termometern står just nu på 30 grader. Frukost ute i solen - klart det är en bra start på dagen! Om man inte är pollenallergisk vill säga. För mig är det uppenbarligen en otroligt dum start på dagen att äta frukost på balkongen. Jag åt upp min vaniljyoghurt med mandel- och honungsmüsli och gick sedan in för att, som synes, blogga lite. Aaaaatjo! Just ja, allergin... Suck. Det blir intressant att se hur det går idag... Jag ska hem till mamma och pappas gård och grilla qournfiléer och äta apelsinpannacotta. Yammi!


Kommentarer
Postat av: Bohemica

Åh va mysigt, jag gjorde nästan samma sak men jag råkar också vara pollenallergisk...det blev mindre mysigt sen och mycket atjoo:s! :) Fin blogg du har förresten! :)

Postat av: barajagjohanna

Bohemica>> Tack, och välkommen hit!

2006-05-07 @ 19:06:59
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback