Positiv post

• Värdebevis från SJ
Äntligen! På grund av förseningen på 2 timmar och 15 minuter som jag råkade ut för till Göteborg, har jag nu fått ersättning tack vare min reklamation. Dock måste hela beloppet på 308 kr lösas in på en och samma gång. Om jag köper min biljett till Uppsala för 124 kr har jag alltså inte resterande belopp kvar. Dålig stil! En så dyr biljett som 308 kr köper jag ju inte ens en gång per år. Bara för det tänker jag åka dyrt X2000 till Uppsala på fredag, ha!

• Kort från
Korthuset
Igår skickade jag in en hel del bilder på framkallning, via nätet. Idag kom alla bilder på posten. Snacka om snabbleverans! Tack för tipset, Tess. Jag kan rekommendera Korthuset vidare, lite tunna foton, men helt klart prisvärt. Dessutom får man dem ju direkt hem i brevlådan, och på en dag dessutom!

• Tid på ortopeden
Jag har efter 11 månaders väntetid äntligen fått en tid på ortopeden för att titta på min snea rygg. Tack vare att de tagit in en extradoktor slipper jag vänta ett halvår till.

Kommentarer
Postat av: tinatoon

Säg till den dag du vill bomba SJ för då ska jag gladeligen hjälpa dig.

Postat av: barajagjohanna

tinatoon>> Jag är på vilken dag som helst!

2006-05-11 @ 10:25:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback