Grattis bloggen, 1 år!

Idag fyller min blogg 1 år. På ett år har det resulterat i 405 inlägg, 412 uppladdade bilder, 2483 kommentarer och 38335 besökare, varav 9607 unika sådana.

Jag visste redan innan jag började blogga att jag tyckte om att skriva, men under det här året har bloggandet nästan stärkt mitt tycke för det skrivna språket. Att blogga och att ta del av andras bloggar har nu blivit en del av min vardag och i takt med ett stigande läsarantal (även om det är långt ifrån så många som de större bloggarna har) märker jag att jag får tänka på vad jag skriver. Senast igår fick jag reda på att mamma börjat läsa. Kollegor läser (vem vet om chefen hittat hit?). Vänner läser. Och helt okända. Jag är dessutom övertygad om att jag har gamla nyfikna bekanta som jag inte har kontakt med längre, som är här och "snokar"...

Gensvaret man får i form av kommentarer, bidrar faktiskt väldigt mycket till lusten att fortsätta skriva. Det är det som är så roligt med en blogg, det blir faktiskt en tvåvägskommunikation med diskussioner, samtal och utbyte av erfarenheter. Så, tack för alla kommentarer!


Kommentarer
Postat av: carro

GRattis bloggen!

2006-11-06 @ 10:13:08
Postat av: Cicci

Grattis grattis :)!

Postat av: Moni

varsågod och tack för dina :)

2006-11-06 @ 12:25:20
URL: http://moni.blogg.se
Postat av: Jonna

Grattis!!
Förresten, va snygg du är idag, spanade in dej i lunchrummet förstår du=)

2006-11-06 @ 13:20:22
Postat av: barajagjohanna

Bloggen tackar för grattishälsningarna. ;)

Jonna>> Det gjorde du minsann! Spanade in dig med, men var så upptagen i mitt samtal med mina bordskamrater att jag glömde heja på dig... sorry. :) (Tack för komplimangen!)

2006-11-06 @ 14:27:42
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Nadia

Hurra for dig och bloggen!

2006-11-06 @ 17:16:43
Postat av: Anna Malaga

Grattis och hoppas det blir mânga fler âr!

2006-11-06 @ 18:26:03
URL: http://nyttundersolen.blogspot.com
Postat av: Pumans dotter - Johanna

Wow, grattis på 1-årdagen! Säger som Anna: hoppas på många många fler!

2006-11-06 @ 23:04:14
URL: http://pumansdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback