Lite sömn gjorde susen

Hoppas jag. Jag sa att jag skulle sova till elva idag. Vaknade kvart i och var skitglad för att jag lyckats sova. Och det känns som om jag mår bra. Förutom att jag är lite frussen. Men nu kanske jag till och med kan fika med min franskaplugg-och-prova-nya-fik-polare. Sedan känns det som en dag perfekt för att ligga i soffan med en bok. Jag minns inte när jag hade tid att göra det sist.

Åh, vilken underbar dag - jag är ledig! Om det bara kunde snöa istället för regna bort snön, och om bara msn ville fungera...

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att du fick sova ut :) Står regnet som spö i backen i Falun med? Baaad, bad.. :/ Jag ska ta ett bad snart och sen må jag fara till apotkeket.. :P Ett jädra skit med denna msn... Bläää!

Postat av: barajagjohanna

Ida: Ja, det var så skönt så. Jo, att regnet står som spön i backen är bara förnamnet. Herregud. Men isen ligger kvar. Vägen in till mamma och pappa var fruktansvärt. Jag RAMLADE. Sedan gled jag typ fram till huset. Rena rama nyspolade skridskobanan.

2006-11-16 @ 18:21:41
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback