Mer shopping till Falun/Borlänge

32676-415Falun är precis på sluttampen till att få ett nytt utseende i centrums gallerior. Stadium har öppnat, för att ta ett exmepl och jag har hört rykten om att Scorett kommer att öppna inom kort. Visst förstår ni, nu har vi tre sportaffärer, och fler skoaffärer är verkligen välkomna.

Igår öppnade Make Up Store i
Kupolen och i idag slog Lagerhaus upp portarna i samma köpcentrum. Livsfarligt! Lagerhaus är en favoritaffär där jag alltid råkar göra av med för mycket pengar så fort jag gå innanför deras dörrar. Tidigare har jag bara besökt Lagerhaus i Stockholm ett par gånger om året, vilket betyder att det inte har gjort så mycket om jag gjort av med onödiga pengar hos dem. Nu är det verkligen livsfarligt, då jag har affären runt hörnet från min arbetsplats. Jag får helt enkelt försöka låta bli att gå in där. Men idag var jag givetvis tvungen att göra entré på självaste öppningsdagen. Självklart köpte jag saker jag inte tänkt köpa. Make Up Store har jag inte dock vågat kollat in än - för farligt för min ekonomi.

Bild: Lagerhaus

Kommentarer
Postat av: Moni

höö make up store är ju nästa himmelrike efter sephora! :)

Postat av: barajagjohanna

Moni>> Det har du bannemej rätt i! Och om en månad, då ska jag vandra runt en himla massa på Séphora...

2006-11-09 @ 22:48:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Fred

Make up store är riktigt bra. Gillar deras löspuder och nagellack... ;-)

2006-11-09 @ 23:05:19
URL: http://www.lugnetochfred.blogspot.com
Postat av: Jonna

Vaa!!?? har Make up store öppnat på kupolen? hur kan jag ha missat det!!??

2006-11-10 @ 07:31:33
Postat av: barajagjohanna

Fred>> Deras löspuder har jag inte testat, men jag håller med om att deras nagellack är bra. Och deras foundation, concealer och deras ögonskuggor...

Jonna>> Jaa, det öppnade i onsdags! Det har ju faktiskt inte varit alltför mycket reklam om det, inte vad jag har sett i alla fall, så det är inte så konstigt att du har missat det. Har bara hört rykten om det, sen såg jag i tidningen att det öppnade den 8:e.

2006-11-10 @ 07:50:12
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback