Plugga plugga pluugga!

Läs det där som "jobba jobba joobba!" som man skriker till laget, ni vet. Jag försöker att heja på mig själv här. Jag har trots allt inte skrivit ett ord på uppsatsen. Men snart. Förhoppningsvis. Ska bara samla ihop håret till en fläta, brygga lite te, leta efter bröd i mitt tomma skafferi och min tomma frys och inse att det bara blir te till frukost idag. Sen kanske jag börjar. Sen måste jag börja.

För intresserade så jag har lite smått börjat på en ny blogg där jag kan skriva av mig inför operationen. Jag hoppas att tjejer med skolios (och de få killar som har det) ska hitta dit. Man bearbetar ju saker olika. Personligen skulle jag nog inte vilja läsa en blogg just nu från en annan som ska opereras, för mig skulle det nog bara kännas jobbigt. Men en del behöver ju det. Mitt behov består nog bara i att skriva, och bloggen är egentligen bara för min egen skull och handlar mycket om skolios vilket säkert blir ointressant i längden för de flesta, men är man intresserad så finns bloggen
här.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Här är det också plugga plugga plugga som gäller...inte så värst vidare kul! Men tenta om tre veckor så... Lycka till :)!

Postat av: barajagjohanna

Cicci>> Nej, inte kul alls. Nu har jag i alla fall skrivit en mening på uppsatsen! :) Lycka till, du med!

2006-11-04 @ 11:17:54
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback