Svart

32676-421Plötsligt blev allt svart och knäpptyst.

Panik! Tur vi hade två stora ljus på och tur att jag hade Ida med mig, annars hade jag blivit totalt skräckslagen. Kolmörker både inomhus och utomhus är läskigt. Inget ljud någonstans. Vi tittade ut genom fönstret. Jag brukar se massor av ljus från gator, stan och kyrka. Nu: totalt kolsvart. Det enda som lyste när vi tittade ut genom fönstret var sjukhuset (se ljuset på bilden). Uh, jag gillar inte mörker. Inte ensam. Tur jag inte är ensam. Fast ja, nu kom det ju igång igen. Tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Stephi

Oj, Det missade nog min pojkvän hahah måste ringa honom nu :)

2006-11-12 @ 10:49:53
Postat av: becka

i Vårat område blev det strömavbrott på kvällen för några veckor sedan. Det var kolmörkt i ca fyra timmar! Ja, tur att man inte va ensam...

Postat av: barajagjohanna

Stephi>> Haha, hade han märkt något? Hörde att det hade blivit kolsvart i den delen av stan han bor också.

becka>> Fyra timmar? Fy vad läskigt. Här handlade det faktiskt inte om mer än fem minuter, men jag var livrädd ändå...

2006-11-12 @ 16:42:28
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback