Burr!

32676-401 32676-402
Den vänstra bilden visar hur det såg ut utanför fönstret när jag vaknade i morse. Den högra bilden visar hur det såg det ut utanför fönstret på jobbet vid halv nio-tiden i morse. Tyvärr är bilderna dåliga, det syns inte vilket snöfall det var, utan det ser mest grådassigt ut. Nåväl.

32676-403Och såhär såg det ut på vägen när jag gick hem. Fullt av moddig snö. Usch. Men det verkar smälta lite.

Kallt och ruggigt har det varit precis hela dagen och det får mig att längta extremt mycket efter
sommardagar.

Väl hemma efter en dag med snöyra, kalla händer och fötter, är det mysbyxor, tofflor, filt och vetekudde som gäller. Och massor av choklad. Och te. Och penna och papper. Och TV. Det är en sådan kväll då jag skiter fullständigt i att det behövs diskas och skrivas uppsats. Det tar jag på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Fy vad kallt det dar ser ut! Blir genast glad over att inte vara hemma ;)

2006-10-31 @ 17:04:57
Postat av: Camilla

Väldigt mysiga fina vinterbilder :] Ser fram emot när snön kommer hit, för att ligga och inte bli till slask ...

Postat av: barajagjohanna

Nadia>> Ja, kallt är det och du ska verkligen vara glad över att inte vara här.

Camilla>> Fina och mysiga?? Nä, de är fula och kalla. ;) Ja, gärna snö som ligger kvar istället för höstrusket. Det har dock varit väldigt moddigt och slaskigt idag. Trist.

2006-10-31 @ 19:14:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Cicci

Det ser ju jättemysigt ut!! Jag hoppas på att snön kommer till Stockholm snart, hörde något om i natt - hoppas hoppas hoppas :)!

2006-10-31 @ 20:41:06
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: barajagjohanna

Cicci>> Hörrudu, skärp till dig nu, det ser inte alls jättemysigt ut. ;) Vänta till en riktiga vintern kommer, DÅ ska jag ta mysiga bilder, haha.

2006-10-31 @ 21:01:10
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Malin

Men vad roligt. Det är ju mysigt med snö. Tusen gånger bättre än regn. Längtar till snön når Stockholm!

2006-10-31 @ 22:16:33
URL: http://bitavkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback