Jag har sett en kändis!

När jag hade haft pizzalunchdejt med Regina och skulle gå in i entrén till jobbet igen, mötte jag Daniel Lindström i dörren. (Tydligen spelar han här på Kupolen idag.) Var tvungen att spana lite, så jag kan meddela alla intresserade att han gick och åt thaimat mellan spelningarna... Synd att jag inte tog med mig kameran på lunchen, då hade jag ju kunnat fotografera och skicka fotot till Se&Hör, Hänt Extra och allt vad tidningarna heter...

15:25
HAHA! Gissa vem som stod utanför entrén till mitt jobb när jag skulle gå hem från jobbet? Joodå, Daniel Lindström igen.

Kommentarer
Postat av: Stephi

Haha =) Egen kändisspanare i falun =) Nice det =D Keep up the work ;))

2006-09-02 @ 15:02:33
Postat av: barajagjohanna

Stephi>> Borlänge, faktiskt. ;)

Postat av: Thea

Haha, tufft om han hade känt igen dig och hälsat... hahahaha.

2006-09-04 @ 21:34:41
URL: http://mmthea.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Thea>> Haha, ja det hade ju varit något!

2006-09-04 @ 21:43:29
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback