Tröjorna auktioneras ut

Igår fick jag läsa att matchtröjorna som Vopat och Bellemare har haft på sig under säsongen, kommer att auktioneras ut. Trevligt, tänkte jag, för jag kan bjuda ganska så högt för att få Bellemares tröja. Fast inte för högt, så mycket pengar har jag inte. Och det finns nog dem som kan bjuda tills de får den och då har jag ingen chans. Men sen läste jag vidare och upptäckte att det lägsta unika budet kommer att vinna. Det gäller alltså att sms:a in ett bud, så lågt som möjligt, som man tror att man blir ensam om.

Det är ju bra, för även om jag har otur i spel (och i kärlek - osis va!), så har jag ju då ändå en liten chans.

Men: det är ju skitsvårt! Vad dumt! Vad fel - för okej att göra så med Vopats tröja, men fattar dem inte att Bellemares tröja tillhör mig?! Jag har ju redan hans klubba, självklart måste jag få resten av utrustningen också! Det låter väl inte mer än rättvist?

Kommentarer
Postat av: Therese

Önskar dig lycka till med budandet. Du får ingen konkurrans av mig iallafall. Själv har jag också otur i spel fast just nu känns det som det kommer att gå bra med kärleken men det får väl framtiden utvisa

Postat av: Cliff Hanger

Hmmm... du vill alltså komma åt hans utrustning? ;-)

2007-04-27 @ 13:26:40
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Therese: Tack, tack. Det går bra med kärleken? Vad underbart!

Cliff Hanger: Hahaha, jag tänkte inte på det så, men okejdå... ;)

2007-04-27 @ 14:56:32
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Linn på bussen på väg upp till Gävle. ;)

Kom igen nu, Johanna. Tröjan måste bli din! Klubba och tröja hör ihop, så är det bara. Men gud vad svårt, lägsta budet? Jeeez.. Håller en tumme för dig. Kramis!

2007-04-27 @ 15:06:18
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Linn: Jag vet, jättesvårt! Jag lär nog sms:a in mer än ett bud, men det är det säkert fler som gör. Tröjan ÄR ju min, de som har tagit tag i auktionen har väl inte riktigt fattat det bara...

2007-04-28 @ 12:28:33
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback