I provhytten på Topshop

image812image813

Min kompis R och jag har någon konstig besatthet av speglar. Syns vi i någon spegel måste kameran upp. Vi har en handfull sådana bilder från olika speglar och spegelaktiga fönster i Tallinn. Haha. Här ovan är från en provhytt på Topshop i Stockholm igår. På bilden till vänster provar jag kläder och till höger står jag i mina egna kläder och suckar lite i väntan på att R ska fota klart...

Vi hade alltså en heldag i Stockholm igår med alldeles lagom mycket (lite) shopping ur plånbokens synpunkt (endast jeans, t-shirt och halsband). Jag älskar Topshop och samtliga prylar inhandlades där. De har ju faktiskt till och med en liten hörna som heter "Petite". Perfekt för oss som är lite korta i rocken. Jag älskar Topshop på Drottninggatan ännu mer sedan det gjordes om, så där skulle jag kunna hänga bra länge.

Det gjorde vi också. Till och med lunchen intogs där. Topshop är inte bara ett bra shoppingställe, utan även ett perfekt ställe att luncha på. Man sitter nämligen med fönster över Drottninggatan och kan inspektera alla människor som passerar och kan kommentera hur snygga eller konstiga de ser ut, vilken schysst stil någon annan har, hur omaka eller söta par är. Till råga på allt hade vi första parkett för ett hångel. Och jag såg en
kändis.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åhlens spegel i Linköping ljuger! Man blir superlång och smal i den! Ser förskräckligt konstig ut måstejag säga! =)

Postat av: Camilla

... vart håller du hus idag? :X trevlig läsning, som alltid.

2007-08-11 @ 21:24:01
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Camilla: Se nästa inlägg. ;)

2007-08-12 @ 17:37:15
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: suss

speglar, ajaj. på stan stannar jag alltid upp om jag ser att min spegelbild nånstans, eller åtminstone saktar in farten och kollar lite extra. det är något med speglar.

2007-08-14 @ 10:43:29
URL: http://braveface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback