De sista dagarna

Vad skulle du göra om du fick veta att det var dina sista dagar?

På ett sätt känns det som om det är mina sista dagar nu, för det är ju de sista dagarna på länge, och jag borde nyttjat dem bättre. Hockeyresan är gjord. Resten då? Inte gjorda. Men vad som håller på att hända, är att jag skiter i allt, när jag innerst inne bara vill... ja. Hur jag nu ska sätta ord på det.

Ibland vill man vara den enda.
Då är det jobbigt att inse att man inte är den enda.

Hemåt nu, hur ångestladdat det än må vara att plötsligt vara ensam och inte ens ha en dator som sällskap. Göra ett må-bra-paket av ansiktsmask, bort med nagellack, dusch med helrenovering av kropp (öh, ja), insmörjning, på med nytt nagellack och senare kanske dammsuga lite, diska lite, packa lite och sånt där kul. Se en film kanske? Käka lite Polly? Ja, för tusan. Kanske ska ta fram min likör, eller kanske lite mer Kan Jang, moahaha. Äh, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Camilla

:x .. härlig läsning. Hoppas du tar vara på dagen. Tvivlar inte en sekund på.

Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Som sagt, jag håller tummarna!!!

2007-02-25 @ 13:39:29
Postat av: Fred

Jag håller också tummarna! Kommer du att ha en dator eller ska man skriva vanliga vykort?

2007-02-25 @ 15:28:49
URL: http://lugnetochfred.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag känner igen det där.. Men du, polly lät underbart gott. Jag sitter och försöker komma på en mniddag, bajshungrig.. :P Vi höres gumman :)

2007-02-25 @ 16:21:13
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Krokofanten

Klart kommer detta att gå jättebra!!!
Jag håller väl mest tummarna för syns skull... Ingen som helst tvekan om att du kommer tillbaka rek som en fura och hur pigg och glad som helst!!!
Allez! Courage, ma petite souris!!! Bises de Paris

2007-02-25 @ 16:35:13
URL: http://krokofantinfrance.blogspot.com/
Postat av: Fred

Au fait, sais tu que la petite souris c'est tandfén en français!?

2007-02-25 @ 17:51:12
URL: http://lugnetochfred.blogspot.com
Postat av: Therese

Instämmer med Krokofanten , klart det kommer att gå jättebra , jag håller väl också mest tummarna för syns skull.
Jag mailar min nya adress så när du känner dig i form är det bara att komma över på en fika eller nåt annat trevligt

2007-02-25 @ 18:35:23
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: Cicci

Lycka till, håller också tummarna!!!

2007-02-25 @ 20:04:54
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Hoppas att du, trots allt, får sluta lite tidigare idag...

Förstår att du är ruskigt nervös.

Troligen så är halva bloggsverige engagerat och biter lie på naglarna just nu...

Mvh Niklas

2007-02-26 @ 09:23:07
Postat av: Jeanette

Oyes - det kommer att bli bra det här! Tänker på dig!

2007-02-26 @ 13:53:43
URL: http://away.blogg.se
Postat av: naffs

KRAM på dej johanna! Läste ett gammal inlägg av dej, den där om att din chef inte var så himla sjysst! Jag vet hur det är - men jag fick nog, sa allt jag ville till min manager - riskerade att förlorade jobbet, sket i om jag skulle förlora det eftersom vissa saker är viktigare än en lön. Som att bli förudmjukad. Sen jag sa allt jag kände har det blivit bättre på resturangen. Och jag behöver ju inte tycka om min manager - låter vissa grejor bara gå över mitt huvud. Jag gör som jag vill och tycker han inte om det så lämnar jag hellre jobbet. Men men i england finns det ju många jobb. Så det är ju lite annorlunda situation än i Sverige - sen är det ju ingen pisslön heller...kockarna i köket är verkligen underbara som alltid stöttar mig mot Fabian. Men men nog om mig. Tänker på dej johanna - du kommer att klara dej fin fint! Och så bra du kommer att känna dej när allt det här är över och ha en normal rygg som fungerar!! Håller tummarna för dej smulan! PUSS PUSS

2007-02-26 @ 14:02:24
Postat av: barajagjohanna

Tack allihopa!

Fred: Vad gullig du är som tänker på vanliga vykort. Jag kommer faktiskt att ha med mig en dator och förhoppningsvis kan jag koppla upp mig mot modem... Hoppas, hoppas. VRAIMENT? Tandfén, c'est moi alors! ;)

Niklas: Jag är sjukskriven sedan i lördags, så inget jobb alls idag. Idag har jag spänningshuvudvärk och är lite illamående till och från. Nervössymtom? Haha. Halva bloggsverige är nevösa? Hahaha, eller hur. Ni är så gulliga så.

2007-02-26 @ 15:48:06
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Anna Malaga

Kram och lycka till! Snart är det över!

2007-02-26 @ 21:00:56
URL: http://nyttundersolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback