Det kan väl hända att jag är lite bitter ibland

Men är det så jävla konstigt då?

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej, det är det så fan heller inte! Kram på dig, Johanna. Hoppas du sover GOTT just nu.

Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Bittersöt, kanske?

2007-02-15 @ 11:34:39
Postat av: Han den där skrikpojken

Blev de nå foto på hockeyn igår?

2007-02-15 @ 12:25:33
Postat av: Therese

Det är sunt att vara bitter och missnöjd. Överdrivet positiva människor är osunda.
Men efter gårdagens hockey borde du väl vara på topp idag trots "domarjäveln" ;)

2007-02-15 @ 12:34:33
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Linn: Jag sov oroligt, men har sovit i alla fall. ;) Kram!

Niklas: Haha, öh, mm, kanske.

Skrikpojken: Jodå, litegrann. Ett par bilder läggs upp så fort jag får lite mindre att göra på jobbet...

Therese: Haha, ellerhur. Mja, jag tyckte gårdagens match var tråkig - jag var så bort i skallen, missade till och med två mål för att jag satt i andra tankar, herregud!

2007-02-15 @ 13:09:51
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback