Trygga 6-0

Viktig vinst, igen. Underbart.

Det ser ljust ut för kommande kvalserie... Jag är bara så uppriktigt fruktansvärt ledsen över att jag inte kommer att få uppleva den.

Under hela bilfärden från Leksand till Falun satt jag och fantiserade om den avgörande matchen i kvalserien, där Leksand tar sig tillbaka dit de hör hemma - Elitserien. Hur bra laget spelar och vilken fantastisk stämning det är på norra och i hela arenan. Fullsatt. Norra är proppfullt av vitblå människor. Sittplats står upp och hoppar. Och där sitter jag på min säsongsplats, eftersom jag inte kan stå och hoppa i mitt tillstånd, kanske får jag inte ens sitta där jag sitter, men det gör jag för jag har gett mig fan på att se matchen. Slutsignalen går och glädjetårar rullar nerför mina kinder. Låt mig få uppleva det...

Kommentarer
Postat av: Niklas (F d Hans Ångest)

Ja, jag håller tummarna för det!

2007-02-06 @ 01:09:34
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback