Abstinens efter bra match kvarstår

Leksand vann med 5-0 ikväll. Det  var ju bra, men det var en skittråkig match och pinsamt dålig publiksiffra. Arenan är inte gjord för så lite folk och när alla är så utspridda blir det ingen stämning och jobbigt tyst på läktaren. Jag förstår att det kommer bli massor av människor på fredag då det är just fredag och då det blir bra mycket bättre motstånd. Men, jag förstår inte att folk måste "spara" sig till en sådan match - för det är det jag är övertygad om att många gör. Vafan, gå på båda!

(Tro det eller ej, men jag tog mig faktiskt till gymet i förmiddags. Jag glömde stretcha som vanligt och med tanke på hur längesedan det var som jag tränade, så lär jag ha rejält ont i kroppen imorgon. Det känns redan...)

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Jag var bättre på att stretcha när jag var yngre. Men jag behöver det mer nu. Ingen bra ekvation...

Postat av: Linn

Hur mår vi idag, fröken Lundholm? ;)

2007-01-11 @ 09:46:27
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Cliff Hanger: Nä, verkligen inte. Grejen var den att jag skulle cykla hem, så jag tänkte att jag cyklar hem och stretchar där. Jag förstår inte varför jag alltid ska tänka så, för jag glömmer ju stretchingen varenda gång.

Linn: Jag mår bra, men... ont ont ont!

2007-01-11 @ 09:53:49
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback