För ni är stockholmsjävlar...

En kollega: »Johanna, kan inte du sjunga nån bra låt? Eller nej förresten, du sjunger ju bara Leksandslåtar.»

Vi låter nästan som en kör här nere i vår snurra på jobbet. "Love is in the air", "Himlen är oskyldigt blå", "LIF, vita blå", "Gnagare...", "Leksands IF vita blå..." är de låtarna som verkar gå runt. När vi skulle leta efter en blå låt att sjunga började jag direkt på "LIF, LIF, vita, blå". Nu har jag dessutom sjungit hela "Gnagare, ni hänger med i fem mot tre, utan domare så finns ni inte alls, för ni är stockholmsjävlar", vilket innebär att hela min snurra sitter och visslar/nynnar/sjunger på den låten numera. Hahaha, jag tror jag har ett gäng att ta med mig till klacken snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback