Leksand för hela slanten

Och nu pratar jag inte bara hockey, utan överhuvudtaget den här helgen.

Jag har ingen inspiration och dessutom är jag sur, för min dator suger och låter mig inte ens lägga in bilder i inlägget trots att bilderna redan är uppladdade. Dessutom är jag hungrig och får äta trista nudlar, stekt paprika och jordnötter, eftersom jag inte orkar göra något annat.

Som sagt: noll inspiration och dessutom sur. Ingen bra idé att blogga. Det gör jag uppenbarligen ändå. Men ni får helt enkelt nöja er med att jag säger att jag har haft en väldigt trevlig helg.

Fredag innan match blev det spagetti hos jobbarkompisen i Leksand, lek och puss på munnen av hennes söta treåring, sedan hockey med cider och cheerleaderiakttagelser i Leksand (vi skulle göra det sååå mycket bättre). Lördag spenderades i sporthallen i Leksand där det spelades en skapligt oseriös och rolig innebandyturnering för Leksandsfans, jag fotade mest eller satt/låg och halvsov på läktaren, mina pojkar (vilket betyder lillebror med kompisar) kammade hem tredjeplatsen och även jag fick pris och utseddes då till lagets coach (mycket jag coachade...), sedan blev det oseriös hockeymatch i arenan med vissa spelare som knappt kunde stå på skridskorna - skitkul, sedan tacobuffé och "medlemsmöte", också det i arenan. Söndag = hockey, kort och gott (utan bråk denna gång, tack och lov).

Tack för mig och jordens mest intressanta blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: becka

Åh Johanna jag tänkte tipsa dig om en skitsnygg Leksandsneaker (tror det var Reebok eller Nike) från "Sneakers 'N Stuff" och klickade in för att kopiera länken. Tyvärr fanns skon inte kvar:-(

Postat av: barajagjohanna

becka: Jag vet preciiis vilken sko du menar, vi har den i shoppen i arenan bland annat. Jättesnygg är den. :)

2007-01-29 @ 08:00:08
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: becka

Vad bra! Tyvärr har de inga IFK Gbg-skor:-( Jag vet inte om det är vår marknadsavdelning som är för efterbliven för massa andra supporterklubbar får sina skor tillverkade av Sneakers n' stuff men blåvitt har inte en enda supportersko.

2007-01-29 @ 10:56:16
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

becka: Köp dig en Lekandssko. ;)

2007-01-29 @ 10:59:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: fotomuppen

Skönt att ev bråk med ssk-packen uteblev. Bråket på fredagsnatten räckte gott å väl.

men sj lyckades jag (helt omedvetet faktist)få en viss Steen(du vet väl om att du e värdelös) å bli lite grinig;)

2007-01-30 @ 23:49:52
URL: http://fotomuppen.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

fotomuppen: Jag hörde om bråket på fredagsnatten. Idioter... Haha, synd att du lyckades få Steen grinig... ;)

2007-01-31 @ 08:12:50
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback