Min nya bästa vän

image722
Igår tog jag hem den här fläkten från föräldrarna. Den har stått på soffbordet och fläktat fram och tillbaka på högsta effekt hela natten. Inatt är första natten på ganska många nätter som jag sover bra. Och första morgonen på ganska många mornar som jag sover överhuvudtaget. Älskade fläkt! Jag tyckte det kändes fånigt när mamma föreslog att jag skulle ta hem den. Jag menar, sååå farligt är det ju inte... om man jämför... Fläkt är Greklandnostalgi för mig - Ida och jag hyrde en golvfläkt när vi var i Grekland förra sommaren, och det var i princip ett måste för att vi skulle överleva natten, kändes det som. Det här är ingenting om man jämför - och ändå omöjligt att sova. (Då kanske ni förstår att det var en obeskrivligt olidlig hetta i Grekland.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback