Sommar i P1

Sommarpratarna har presenterats och först blev jag lite besviken för att det inte kändes som någon riktig höjdare, typ som Persbrandt förra året... Men vid närmare titt på namnen såg jag faktiskt att det ändå var ovanligt många namn som jag tänker försöka lyssna på, nämligen:

2 juli: Zinat Pirzadeh (ståuppkomiker, skådespelerska)
4 juli: Filip Hammar (programledare, journalist) och Fredrik Wikingsson (programledare, journalist)
13 juli: Gustav Fridolin (journalist, f.d. riksdagsledamot [mp])
14 juli: Michael Nyqvist (skådespelare)
17 juli: Camilla Läckberg (deckarförfattare)
21 juli: Peter Settman (programledare, producent)
23 juli: Mia Törnblom (föreläsare, författare)
27 juli: Magdalena Graaf (föreläsare, författare)
31 juli: Gustaf Skarsgård (skådespelare)
4 augusti: Paolo Roberto (f.d. proffsboxare, föreläsare, programledare)
18 juli: Lena Endre (skådespelerska)

Jag tänker absolut inte lyssna på Anja Pärsson, Pernilla Wahlgren eller Christer Fuglesang. Eller så kommer jag att göra det bara för att jag inte tycker om dem och vill håna dem och sedan få äta upp detta för att de trots allt är bra. Eller nåt.

Hela listan av sommarpratare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också ganska anti Christer Fuglesang, förstår liksom inte det stora, det är ju hans jobb :) Iofs kan ju inte han beskyllas för att media förstorar upp honom, men den som lyssnar får se...

Postat av: Jonna

Hej Johanna! Hoppas du har det bra, jag har mejlat dig!

2007-06-14 @ 15:35:04
Postat av: Therese

Du glömde Ulf Lundell i listan försöka lyssna på

2007-06-14 @ 16:42:31
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Lina: Christer Fluglasagne menar du? ;) Äh, han har ju ett ovanligt jobb, så på så vis är han kansek intressant, men det blir för mycket...
Jonna: Jag ska svara!
Therese: Nää, honom vet jag inte om jag vill lyssna på.

2007-06-14 @ 16:57:54
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Lina

hehe Just precis, Mr Fluglasagne, har inte hört det smeknamnet förut men det var det bästa hittills...

Postat av: Klusterbitar

Paolo Roberto..spare me :)

2007-06-14 @ 23:50:57
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Bim

Jag snodde din idé till blogginlägg. Hoppas att det var okej!? ;-)

2007-06-15 @ 00:19:45
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Lina: Visst är det bäst? Haha.
Klusterbitar: Äsch, Paolo är kul.
Bim: Absolut!

2007-06-15 @ 10:14:22
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback