Taxi bokad till 7.30

Herregud, hur ska jag ta mig upp så tidigt? Jag har inte jobbat sedan den 24 februari och min klockradio behöver i princip aldrig väcka mig. Jag vaknar av mig själv runt tio i tio varje morgon. Hur jag ska kunna ställa om mig vet jag inte. Det handlar framförallt om att lägga sig på kvällarna... för det är svårt.

Det känns som om morgondagens arbetssyssla kommer gå åt till att fixa nya lösenord till alla program som glömt att jag finns eftersom jag inte har loggat in i på evigheter, samt att ta emot, öppna och sortera alla mail som skickats till mig från teamledare, kundtjänstchef, support och kollegor, trots att jag varit sjukskriven... Någon som vågar sig på en gissning hur många mail jag kan ha fått? Gissar du rätt vinner du typ... en fika med mig nästa gång du befinner dig i Falun. (Och det vågar jag säga, eftersom jag har extremt svårt att tro att någon skulle gissa rätt.)

Kommentarer
Postat av: carro

30 mail kanske?

2007-06-17 @ 22:51:12
Postat av: Ida

Hehe, så du sover nu då? Hoppas jag :P Min gissning blir... Hm.. Svårt detta.. 563 st. Hoppas du sover gott min sköna böna.

Postat av: Linn

245 st?
Det där med att gå och lägga sig på kvällarna alltså.. Buu.

2007-06-18 @ 01:36:33
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: Anna i Malaga

Oj, hjälp!
Ha en trevlig dag i alla fall. 348 mails!

2007-06-18 @ 07:49:45
Postat av: tinatoon

En populär tjej som du? Hmmm.... 334. ;)

2007-06-18 @ 07:53:12
URL: http://tinatoon.blogg.se/amsterdam
Postat av: Pumita

Jag vet precis hur det känns! Fick värsta chocken när jag skulle börja jobba efter studierna och var van vid att planera min egen tid. Jag sov inte bort halva dan, men hade lite senare vanor iaf än vad jag har nu (upp kl. 6).
Synd att jag missade mejlgissningen. Jag hade självklart gissat rätt. ;)

2007-06-18 @ 16:49:25
URL: http://pumansdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback