Träningsvärk!

Numera hör det ju inte direkt till vanligheterna att jag har träningsvärk. Jag har inte haft träningsvärk sedan... ja, jag minns inte när. Senast jag tränade var nog i januari, om ens det. Men idag har jag träningsvärk! Visst har jag promenerat litegrann efter operationen, men inte så långt som igår. Jag gick i en och en halv timme och nu har jag ont i benen och rumpan, vilket känns skitskönt. Jag längtar verkligen till jag får börja träna på riktigt igen, jag längtar efter att vara genomsvettig efter ett pass...

Jajaja, jag ska ta det lugnt nu...

Kommentarer
Postat av: Linda C

Haha det låter bra joppe. Det är faktiskt skönt med träningsvärk. Då vet man att träningen gett resultat! :) kraam

2007-06-26 @ 20:31:39
Postat av: barajagjohanna

Linda: Ja, det är himöa skönt att känna att det gett nåt av min "lilla" promenad. Jag har ännu ondare idag... Snart borde vi ut och svira. ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback