Leksand är ändå Leksand

Det blev förlust idag.

Fan.

Egentligen spelar det inte mig personligen någon roll om det inte går hela vägen. Leksand är fortfarande Leksand och jag tittar på lika många matcher oavsett om de spelar i elitserien eller allsvenskan. Född Leksing. Vi är kullor/masar, vi står på norra stå, det kan ingen jävel ändra på. Leksing tills jag dör. Men för föreningens skull är givetvis elitserien bäst. Den högsta serien är också självklart roligast och det är där ett lag som Leksand hör hemma. Men går det inte hela vägen den här gången, så ska det bannemej gå nästa gång. Det tråkiga med om det blir ytterligare en säsong i näst högsta serien är att jag tror att en del av publiken sviker... För mig handlar det inte om vilken serie de spelar i, jag skulle titta om de så låg i division 2, för Leksand är Leksand. Men för vissa verkar det inte handla om det. Visserligen klarar vi oss bra utan dessa klagande herrar som brukar sitta bakom mig på matcherna, men det är ändå tråkigt när publiken sviker. Jag hoppas därför att det inte är kört, men famförallt hoppas jag att hela Leksands hockeypublik visar hjärta och stöd för laget och stannar även nästa säsong oavsett vilken serie vi spelar i.

Kommentarer
Postat av: Klusterbitar

Word!

Postat av: barajagjohanna

Klusterbitar: !

2007-03-19 @ 11:16:31
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback