Därför är det precis som det ska

Det finns tre hockeylag som jag av olika anledningar verkligen inte gillar: Malmö, Södertälje och Mora. Därför är jag väldigt glad hur tabellerna i första- och andraligan ser ut just nu. Södertälje och Mora råkar ju ha hamnat i elitserien, men de ligger där de ska ligga: sist (påväg in i kvalserien och ner till allsvenskan). Malmö halkade ju till min glädje ner till allsvenskan förra säsongen och ligger nu elva poäng efter Leksand, under kvalseriestrecket.

Och var Leksand ligger? Först.

(Att Belfour dessutom höll nollan ikväll och att Bellemare gjorde mål, gör ju att det är ännu mer som det ska.)


Kommentarer
Postat av: lisa

SÖTNOS! du är besatt av leksand men söt ändå:)

Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Tragisgt när en i övrigt bra tjej väljer att sumpa allt vad kvalité står för...

2007-11-03 @ 00:39:33
Postat av: barajagjohanna

Lisa: Du menar förstås att jag är besatt av Leksand OCH söt, inte "söt ändå". ;)

Niklas: Det är ju i alla fall trevligt att höra att du tycker att jag i övrigt är en bra tjej. Hehe.

2007-11-03 @ 14:48:16
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: lisa

haha ja det var PRECIS det jag menade;)

2007-11-03 @ 17:21:09
Postat av: Therese

Håller med Lisa , du är besatt av Leksand men en söt tjej som är trevlig att fika med;)

2007-11-03 @ 17:39:00
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Lisa: Haha, bra det.

Therese: Hehe, tack du. Jag lovar fortfarande att vi ska ta en fika när jag vistas i Uppsala igen (mer en bara en kväll som det blev för två veckor sedan).

2007-11-03 @ 17:54:41
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback