Hur gammal trodde han att jag var egentligen? Tio?

Jag kommer ut från Ica och stannar vid en bänk för att packa ner den nyuthämtade digitalboxen i kassen. En pojke, ca 6 år, klättrar på bänken.

Pojken: Vad gör du?
Jag: Jag ska packa ner lite i kassen. Väntar du på mamma eller pappa?
Pojken: Mamma.
Jag: Jaha.
Pojken: Var är din pappa?
Jag: Jaadu... han är nog hemma hos sig tror jag.
Pojken: Var är din mamma?
Jag: Hon är nog också hemma hos sig.
Pojken: Är du här själv?!
Jag: Ja.
Pojken: Varför då?
Jag: Jaa... jag bor själv och då måste man åka och handla själv ibland.
Pojken: Bor du själv?!
Jag: Ja.
Pojken: Varför då?

(Vad ska man svara på det? »Lilla vän, när man blir lite äldre står man inte ut att bo hos mamma och pappa längre och har man ingen man har chans på, så blir det ofta så att man bor ensam.» ???)

Kommentarer
Postat av: C- Milla

Hahaha =)
fan vad bra. ja vad hade man svarat på den frågan.

2007-11-15 @ 19:26:43
Postat av: tinatoon

Hahahahaha, jaaa du.... :)

2007-11-16 @ 12:44:05
Postat av: Regina

HAhaha, fan va kul!! ungar e för härliga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback