Därför har jag inte så mycket tid

Idag: Åka till Linköping. (Plugga.)
Fredag: Skola. I Linköping. Ha läst ut en roman + en annan text. Maila text om romanen till läraren. Ha skrivit ett första kapitel på en roman och maila till läraren. Åka hem. Hockey. (Plugga.)
Lördag: Jobba. (Plugga.)
Söndag: Jobba. (Plugga.)

Måndag: Frisören. (Plugga.)
Tisdag: Skola. Ha läst ut en roman + en annan text. Ha skrivit en text. (Plugga.)
Onsdag: Jobba. Hockey. (Plugga.)
Torsdag: Jobba. (Plugga.)
Fredag: Jobba. (Plugga.)
Lördag: Jobba. (Plugga.)
Söndag: Jobba. (Plugga.)

Måndag: Tvätta. Packa. (Plugga.)
Tisdag: Skola. Ha läst ut en tjock roman + en annan text.  Ha skrivit en text. Hockey. (Plugga.)
Onsdag: Åka till London. (Plugga.)
Torsdag: I London. (Plugga.)
Fredag: I London. (Plugga.)
Lördag: I London. Åka hem. (Plugga.)
Söndag: (Plugga.)

Måndag: (Plugga.)
Tisdag: Skola. Ha läst poesikompendium + diktsamling + en annan text. Ha skrivit en text. (Plugga.)
Onsdag: Jobba. Hockey. (Plugga.)
Torsdag: Jobba. (Plugga.)
Fredag: Jobba. (Plugga.)
Lördag: Högskoleprovet. (Plugga.)
Söndag: Jobba. (Plugga.)


Kommentarer
Postat av: lisa

ska du plugga i london?:) tror jag int på;)

2007-10-04 @ 12:32:16
Postat av: barajagjohanna

lisa: Plugga inom parentes innebär att jag BORDE plugga - sen om jag gör det är en annan sak. Men jo, lite kommer jag nog plugga i London (har inte så mycket till val). Innan läggdags kan man läsa, likaså på flyget... :)

Postat av: Camilla

De där såg inte roligt ut :(

2007-10-04 @ 21:32:41
URL: http://millaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback