Vad är det för idioter jag råkar ut för?

Jag förstår inte varifrån de märkliga människorna som addar mig på msn kommer. Med det material jag har kan det nog snart bli en ny Sexpuckona anfaller. Fast min kanske skulle heta Psykopaterna anfaller eller något, för han igår mest var mer sjukt konstig än ett sexpucko.

Idag kom en till...

MaCKaN säger:

har du fina bröst ?

Joppehanna säger:

ursäkta?

MaCKaN säger:

ja, har du de?

Joppehanna säger:

är du helt dum i huvudet?

MaCKaN säger:

ok då har du fula

MaCKaN säger:

eler?

MaCKaN säger:

Joppehanna säger:

jag har fula bröst för att jag ifrågasätter din onödiga, personliga fråga som du inte har ett skit med att göra?

MaCKaN säger:

ta det lugnt det är ju bara bröst det handlar om

Joppehanna säger:

ja, just det. så varför i hela fridens namn ska du veta hur mina bröst ser ut?

MaCKaN säger:

nyfiken kille vettu ;)

Joppehanna säger:

mm. hejdå.

MaCKaN säger:

haha

MaCKaN säger:

torrboll


Kommentarer
Postat av: johanna

GAH, att sådana människor orkar hålla på...jag förstår inte.
ska du på matchen nästa tisdag?

Postat av: lego

men har du fina bröst? höhö... ja idioter finns det överallt!

2007-10-10 @ 03:20:36
Postat av: barajagjohanna

johanna: Jag är alltid i Leksand när det är match.

lego: Haha, jag skrev först bara "Ja...", men jäklar vilken fri tolkning det skulle bli där.

2007-10-10 @ 07:06:33
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Milla

Haha, nä men herregud.

2007-10-10 @ 14:12:26
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Att du ens nedlät dig att svara honom?

2007-10-10 @ 15:48:42
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Det var väl nå´n gammal avdankad hockeyspelare...

2007-10-10 @ 17:17:16
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Ibland kanske det är bäst att låta bli, men jag har lite svårt för det...

2007-10-10 @ 17:22:12
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Veronika

Shit, helt sjukt.

2007-10-10 @ 18:39:38
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Veronika: Och jag är ändå inte förvånad.

2007-10-10 @ 22:33:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback