Det är tjejernas kväll ikväll

image844Trots att det är ikväll det hela går av stapeln känns det ändå avlägset. Avlägset därför att det var mer än sex månader sedan vi bokade och då kändes september som sjukt långt fram i tiden.

Det jag pratar om är Ladies Night som är i Leksand ikväll. Galabiljett med fördrink och mat och show och grejer har vi betalat för. Hela evenemanget med en kväll för bara tjejer där det enbart är killar på scenen och som serverar, känns egentligen ganska fånig. Fånig därför att jag ser berusade, medelålders kvinnor i gäng framför mig som skriker i falsett av synen av lilla Måns Zelmerlöv.

Men det här ska bli kul - vi får se om jag forfarande tycker hela grejen känns fånig imorgon.

Till skillnad mot de andra, som jag gissar på helst vill se tönt-smör-Måns Zelmerlöv och Martin Stenmarck, är jag mer intresserad av:
* servitörerna, eftersom det inte är vilka servitörer som helst
* att vara i Ejendals arena, eftersom det inte är vilken arena som helst
* att se Mikael Tornving och Kjell Bergqvist, eftersom de är så grymt sköna

Och som vanligt är kompisen R och jag ute i sista minuten. Tre timmar innan vi måste åka till Leksand har vi äntligen fixat så att vi kommer både dit och hem...

Bild


Kommentarer
Postat av: Camilla

TREVLIG KVÄLL =)

Postat av: nawiie

Kjell Bergqvist är verkligen skööön! Hoppas du får det trevligt.

2007-09-16 @ 00:23:59
URL: http://newl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback