Efter spänningen kommer tröttheten: godnatt

image846
Mina damer och herrar, välkommen till Ejendals arena. Jag ska inte blogga alltför mycket om hockey, det finns så många andra som gör det bättre. Men lite kommer jag säga. Eller ja, om jag ska vara ärlig kommer det nog slinka igenom ganska mycket hockey även den här säsongen. Faktiskt. Ni får stå ut. Eller bli intresserade. Den här gången håller jag mig till bilder...

image847
Att sitta precis bakom plexiglaset är inte den bästa platsen precis, men det var en engångsföreteelse.

image845
Mååål (man kan nog se en svart prick, pucken, där i målet)! Vilket mål i ordningen har jag ingen aning om.

image848
Fotograferna distraherade mig. Vilka jäkla kameror. Den största fick jag dessvärre aldrig med på bild, men jäklar i min låda...

image851
När det kändes extremt nära att sitta på första raden, gick vi lite längre upp och fick bra översikt, men sämre stämning. Därför satt vi bakom plexit i tredje perioden igen.

image853
Sist, men inte minst utan snarare störst: världens bästa klack. Hur matchen gick? Leksand vann över AIK med 7-3. Inte särskilt dum säsongsstart direkt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken känsla och vilket högt tryck de måste varit där ikväll :) Godnatt

Postat av: Magnus J

Första avklarad, nu tar vi resten av bara farten!!

2007-09-18 @ 00:08:53
Postat av: barajagjohanna

Camilla: Alltid. :)


Magnus J: Exakt.

2007-09-18 @ 00:17:00
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Veronika

Många mål!

2007-09-18 @ 09:21:12
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Ida

Oj, haha. Snacka om bra start.. :P

2007-09-18 @ 10:49:58
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback