Inställt

Egentligen var det lektion idag, men den blev inställd. Ganska skönt att få vara ledig och att slippa köpa tågbiljett tur och retur till Gävle och att slippa köpa mat. Egentligen skulle jag även till Karlskoga imorgon för att äta, dricka och se Leksand vinna över Bofors. Det blev också inställt. För min del alltså. Bussarna går ju, men utan mig, jag får inte plats. Eller ja, jag är en av dem som har svårt att anmäla mig i tid så att den sista bussen inte fylls och... ja... Jag som tvättade igår enbart för att Kullatröjan skulle vara ren. Förkylningen är till och med bättre.

Försöker tänka positivt, att jag faktiskt sparar pengar på att stanna hemma - och spara pengar behövs verkligen. Men efter flera intensiva helger känns det alldeles förlamande att inte ha några planer för helgen. Visst har jag plugg att göra, men det är jag nog färdig med på några timmar om jag väl sätter igång. Och visst, jag kan träna, jag kan fika, jag skulle kunna njuta av att inte ha några planer med tanke på att jag de tre kommande helgerna kommer att jobba... Men då skulle jag behöva låtsas njuta, för när man har haft fullspäckat schema blir man van vid det och en tom dag i kalendern känns nästan ännu mer stressande.

Ytterligare tre dagars ledighet. Tre dagar där jag får sova så länge jag vill, tre dagar där jag har tid. Borde jag inte tycka det är skönt?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Skönt med inställda lektioner =) thihi

Postat av: Anonym

tips på bra musik?svara i min blogg :)

2007-09-22 @ 11:24:10
URL: http://www.helllokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback