Någon som minns vad jag skulle göra i helgen?

image831Jag har gjort allt utom att plugga den här helgen och jag skyller det på min dåliga karaktär. Men det har varit en skön helg, så det kanske är värt det.

Det råkade bli fest hos mig i lördags. Igen. Guitarhero är hur kul som helst och jag förvånade mig själv när jag tog över gitarren från en grabb som inte alls hängde med - och jag klarade mig förvånansvärt bra med tanke på svårighetsgraden.

Inte alls meningen att partaja. Än mindre meningen att gå ut. Men det var inte tråkigt alls. Förutom att tönt-Etage kryllar av småbarn och jag kände mig lastgammal, trots att jag nog fortfarande bör känna mig ganska ung, tror jag.

En kompis blev lite väl kalas och minns inte det mest smaskiga som hände... Hon skyller på att jag blandade för goda drinkar där inte smaken avslöjade hur starkt det egentligen var. Äsch.

Men nu blir det inte fest hos mig på ett litet tag. Det är för jobbigt att städa sen...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, som det kan gå. Härlig bild Johanna! Guitarhero är rent ut sagt skit-spel men det tycker jag bara för att jag är KASS på det! Slutade med att jag slängde den i golvet hos en vän. (ha) dålig förlorare, nääääädå! Bara kass.

Postat av: barajagjohanna

Camilla: Jag kan ju inte påstå att jag är duktig på Guitarhero. Jäklar vad dålig jag var första gången jag körde i fredags. Men övning ger färdighet. Fast jag har fortfarande inte tagit mig långt från easy-träsket. Haha! :)

2007-09-10 @ 23:24:40
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Härlig bild , kul med fest men jobbigt att städa. Jag missade också det smaskiga som hände trots att jag varken drack drinkar eller var kalas i lördags. Kan man få en rapport?

2007-09-11 @ 00:18:04
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Therese: Här blir det ingen rapport, hemskt ledsen. ;)

2007-09-11 @ 01:47:18
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback