At Heathrow airport

Vilka aventyr vara resor blir. Igar var vi i Redhill, en ort ute pa landsbygden. Pa Redhill station motte min kompis pappa oss i sin silvergra BMW och sa korde vi racerfart pa sma engelska vagar ut till deras hus och deras mark. Ett otroligt vackert, stort och typiskt engelskt hus. Oerhort fint bade utanpa och inuti. Vi traffade pappans fru, som var fantastiskt trevlig och tillmotesgaende. Forst fick vi aka ut pa fyrhjuling och titta pa deras agor med varldens utsikt over falten. Sedan satt vi i stora, vita soffor och drack english tea framfor den oppna brasan. Vi fick se foton pa min kompis tre yngre systrar, som hon aldrig traffat. Vi pratade om allt och inget. Avslutningsvis akte vi in till en narliggande ort och at pizza tillsammans med den yngsta systern. Fantastiskt kul att fa traffa dessa manniskor. Oerhort oppna och vanliga. De vill att vi ska komma tillbaka redan i maj och bo hos dem. Ha poolparty (jo, de har pool ocksa...) och aka till Brighton och fa se mer av England. Ojojoj.

Och nu ar internettiden slut och det ar nog dags for oss att leta efter var gate...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

vafan jag har oxå pool!

2008-04-20 @ 09:57:15
Postat av: barajagjohanna

Fredrik: Har du?

Postat av: Fredrik

självklart! 8x4 meter, med stort poolområde. det är perfekt för poolpartyn! ^^

2008-04-20 @ 16:02:40
Postat av: barajagjohanna

Fredrik: Hos din mamma? Om det lät som om jag tycker poolparty låter "awesome" så lät det fel iofs. ;)

2008-04-20 @ 18:39:41
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback