En timme kvar till näst sista matchen

image1051På ett sätt är det sorgligt att jag inte är där, men på ett sätt är det ganska skönt.

På ett sätt är det synd att matchen inte går på TV, men på ett sätt är det ganska skönt, det också.

På ett sätt är det väldigt bra med mina kontakter så jag fick en gratis kod till att kunna
se matchen på Sverigewebben, men på ett sätt är det ganska skönt att min uppkoppling är för dålig för att tillåta mig göra det...

Det är nämligen mindre nervöst hemma och det är mindre nervöst att inte titta överhuvudtaget. För jag mår helt seriöst både psykiskt och fysiskt dåligt av att vara på plats när det är en sådan viktig och avgörande match. Usch och fy.

Men det är klart att det är roligast att få se matchen. (Därför ser jag en förbaskat hackande webb-TV trots allt.) Det råder självklart ingen tvekan om var jag helst skulle vilja befinna mig nu. I Gävle, förstås. Precis som planen var.

Shit, nu blev jag toknervös.

Kommentarer
Postat av: johanna

Mhm, toknervös är bara förnamnet..

Postat av: Andreas

Fan va spännande!!
Jag ser inte. har inga pengar på mobilen.
Orkar inte ladda.
Du får gärna ge mig koden annars!

/Leksingsomvillhakoden

2008-04-08 @ 19:29:14
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: barajagjohanna

johanna: Usch ja.

Andreas: Jag använder koden trots att det hackar och den fungerar ju bara på en dator, så... sorry!

2008-04-08 @ 19:47:58
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback