Skrivprojekt

Skrivprojektet har dragit igång. I elva veckor, till terminen är slut, ska jag skriva på mitt skönlitterära projekt. Jag vet inte om jag kommer att klara det, men det ska bli jättespännande. Det är oerhört skönt att känna att det, än så länge, är något som jag frivilligt kan sitta och jobba med. Bara för att det är så roligt. Jag ska försöka komma någonvart med mitt projekt och det ska bli spännande att se var det kan ta mig. Klarar jag det inte får jag väl helt enkelt byta projekt.

Nyhetsartikeln, reportaget och personporträttet är så gott som färdigjusterade. Imorgon ska jag skriva ut dem, posta dem och sedan lämnar jag äntligen journalistiken. För den här gången.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oooh, så spännande :) Snälla, snälla skriv om kontaktannonsen :D Det var BÄST!!

Postat av: barajagjohanna

Ida: Hehe, var tvungen att läsa igenom nu för att friska upp minnet. Jag är jättesugen på att fortsätta på det, men... nej. Inte nu. Om jag fastnar på min nuvarande idé, så kanske jag gör något av det istället. :)

2008-04-02 @ 22:48:02
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback