"Sorg i Leksand" säger TV4 Sporten

"Hoppet är ute för Leksand", "Det gick inte den här gången heller", "Värvningen som inte höll"...
Bla, bla, bla, jag kan se alla tidningsrubriker framför mig...

Sms från lillebror efter matchen, på plats i Gävle: "Säsongkort nästa år? Svar JA"
Jamen det är klart som fan. Det finns inga tvivel om det, det är liksom ingen fråga som behövs.

Men... just nu... Besvikelsen går inte att sätta ord på, jag tänker inte ens försöka. Bittert och deppigt och jag pallar inte höra eller läsa vad alla medier säger och skriver, än mindre se bilder. Med en tår i ögat, vemod i magen och kärlek till klubben ser jag ändå fram emot torsdagsmatchen för att än en gång visa att jag står kvar.

Och jag hejar på Rögle på torsdag. (Och ja, Leksand förstås. Men nu är Rögles vinst viktigare.)


Kommentarer
Postat av: Ida

Kramar om!!

2008-04-08 @ 22:37:04
Postat av: Kluster

Håller med helt 100%!

Läste på Superstars forum om läggmatch bla bla bla ang
sista matchen. Pyttsan! Klart de ska avsluta med en vinst!

Hej LIF! :)

Postat av: barajagjohanna

Kluster: Läggmatch är det sämsta man kan göra rent sportslig. Aldrig i livet. Sedan kan jag ju säga att det är inte är jättesynd om Leksand förlorar. Men jag hoppas verkligen att vi vinner och att Rögle tar Mora.

2008-04-09 @ 20:52:58
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback