Nej, jag är är inte sjutton fortfarande.

»Har ni legitimation?» frågade servitrisen när jag, 24 år, och min kompis, 32 år, beställde in två stor stark på O'Learys igårkväll.

Haha! Min kompis tycker bara det är skitkul när hon får visa leg, men jag har inte riktigt kommit till det stadiet då jag tar det som en komplimang... I krogkön har jag inga problem med det, men på en restaurang...?

Det som bara skulle bli lite käkande på O'Learys utvecklades till förfest med lillebror och hans kompis, Harrys med båda bröderna och slutligen Etage där jag träffade ett gäng gamla jobbarkompisar. Himla trevligt. Jag kom i säng sent (tidigt) men är ändå redan uppe. Mår finfint, men ska nog ändå försöka sova lite till...

Kommentarer
Postat av: Ida

Och så skriver vi ett litet inlägg när vi ändå är vakna.. Haha! Hoppas du sover gott :)

Postat av: Camilla

Där kan jag hålla med :) Kul med överraskande trevligheter.

2008-08-07 @ 12:02:19
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Ida: Haha, såklart!



Camilla: Faktiskt. Oftast roligast när det blir oplanerat.

2008-08-07 @ 14:31:22
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback