Jag blir inte förvånad om jag snart får frågan om jag är gravid


Nu är jag i Falun och jag undrar: vad gör man här, förutom att äta? Jag kommer att gå upp i vikt och rulla upp till Sundsvall om tre veckor med tanke på allt godis som mamma har gjort. Förutom det på bilden finns det radiokaka, pepparkakor, lussebullar och enligt mamma är det min uppgift att dessutom baka dumlemuffins. Håhåjaja. Det räcker att titta på godiset för att jag ska få ångest och det räcker med att lukta på det för att magen ska växa. Tur att jag har ett antal träningspass inbokade under min vistelse här.

(Även om jag inte blir förvånad om jag snart får frågan om jag är gravid, så vore jag tacksam om ni lät bli att fråga.)

(Burken med texten "Oliver" är alltså inget med oliver i, utan en burk med fruktgodis till Oliver.)

Kommentarer
Postat av: Mitra

kom hem till familjen idag, och det är tydligen min uppgift att baka i år! ingen har hunnit det, ingen julstämning alls! lite tråkigt, men ingen av oss gillar julen speciellt mycket ändå. dock gillar vi att äta, speciellt godis. så imorrn får väl bli en bakdag då ;)

Postat av: lisa

Är du gravid?;) höhö

2008-12-21 @ 07:35:05
Postat av: Sara

Haha, nä jag ska inte fråga! Varje gång jag går upp några kilo i vikt brukar folk ställa den frågan till mig... Och det är ganska sårande när man inte är gravid!



Hoppas du får det mysigt i Falun!

2008-12-21 @ 10:12:38
URL: http://frenchcreme.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Mitra: Jag är inte heller särskilt förtjust i julen. Det är mest mysigt att softa.



lisa: oikjwdA)Q"WISAAS



Sara: Det kan vara väldigt sårande, ja!

2008-12-21 @ 11:27:42
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: lisa

hihi, i am a tease! i knooow;)

2008-12-21 @ 14:26:26
Postat av: Fröken Lappland

Magen början man tänka på först efter jul, ät med gott samvete! Och jag lovar att jag inte ska fråga! :)

2008-12-21 @ 21:28:38
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

lisa: I know, moi aussi.



Fröken Lappland: Haha. Kanske. Fast jag har fyra (eventuellt fem) träningspass inbokade nästa vecka - just för att kunna äta med gott samvete.

2008-12-21 @ 22:55:16
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback