Bok 5 av 6, check

Sådärja. En 508,5 sidors bok är utläst (en bra bok för omväxlings skull!). Tre artiklar (intressanta aritklar, halleluja!) på 10 A4-sidor om boken är också lästa. Jag är redo för morgondagens lektion. Och borde nu sova. Efter morgondagens lektion återstår en enda bok i den här kursen. En engelsk jäkla bok, men ändå: bara en. Och skriva en essä ska jag göra (med rubriken "Jag och mina ord", idéer, någon?). Sen så... tänkte jag säga (skriva?) att jag skulle få vara lite ledig, men då skulle jag ju ljuga så att tungan (fingrarna?) blir svart.

Äh. Sömn. Ge mig.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du kan ju inte bara säga att du läst en bra bok. Då måste du ju berätta vad den heter också. Ju.

Postat av: barajagjohanna

Veronika: Det kommer... :)

2008-02-08 @ 18:44:31
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback