Vi drar till fjällen utan fest hela kvällen.

JAAAAAA!!! JAG FÅR ÅKA BRÄDA! Det är klart att man hade kunnat haft roligare sällskap än föräldrarna (även om de... duger rätt bra), men jag vill bara ta det lugnt och få åka snowboard och då är det perfekt. Hade det inte varit för att de har en stuga bokad, hade jag nog dessutom inte kommit iväg den här säsongen. Och min kära lillebror ska ju med och då är det lugnt. Vi kan åka bräda vi.

På grund av operationen, så var det två år sedan jag åkte sist. Nu är det en månad kvar till jag får åka igen.

Klarar jag av att missa den första lektionen i litterär gestaltning, så får jag dessutom vara i Sälen en hel vecka. Det tar emot att missa första lektionen av det jag är där för att läsa. Men vi får se. Åka bräda ska jag göra i alla fall! Och imorgon ska jag börja leta snowboardkläder, för de gamla hade jag egentligen vuxit ur redan för två år sedan...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Elaka barn. Jag kommer vara skitrolig hela första lektionen så tänk på vad du kommer missa. Elaka barn.

2008-02-13 @ 20:54:12
Postat av: barajagjohanna

Sandra: Haha. Jag vill ju inte missa, ååååh. Dilemma. Fast liftkortet är dyrt, så det blir kanske så att jag åker upp till Sälen efter lektionen istället för tre dagar innan - det blir ju lite billigare. Om inte, så erbjuder jag dig att ha en privat repetitionslektion för mig, haha! Jag är så snäll...

Postat av: tinatoon

Vilka fjäll gäller det och när exakt? Har ju en lillebror som jobbar i Sälen o som åker hem lite då o då, å han kan man samåka med om man vill åka hem över dan för att gå på en lektion tex. Om det passar förstås... :)

2008-02-13 @ 22:38:31
Postat av: barajagjohanna

tinatoon: Hundfjället är det. Exakt när kan vi ju ta över msn. Men åka hem sådär mitt i veckan hade ju varit bra, men jag vet inte, det är lite långt plus att jag såg hur dyrt liftkortet var, så ska jag vara där hela veckan tänker jag bannemej åka hela veckan också. :) Men det var en bra idé, det tåls att tänka på...

2008-02-14 @ 00:50:27
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback