Avslappnad och färdig

Disken blev diskad i förmiddags. Spis, fläktkåpa och diskbänk blev rengjorda med svinto. Kaklet blev rengjort med doftande rengöringsmedel och i badrummet blev både handfat, toalett och spegel rengjorda. Dammsög hela lägenheten gjorde jag redan igår.

Dessutom är mat inhandlat. Fruktsoda och drinkmix är inhandlat. Imorgonkväll är det fest. Eller nä, det är det inte. Men familjen kommer och fikar, och därefter ska jag spela Guitar Hero, lyssna på partymusik, dansa lite och kanske dricka drinkar. Alla jävlar antingen jobbar eller är panka. På grund av att folk inte kan planera och därmed aldrig har pengar i januari, så får jag vänta med min fest till efter löning. Men det är imorgon jag helst vill ha fest. Så då ska det bli fest, även om det bara är min julgran och jag på plats.

För att jag ska vara fit for fight för morgondagen har jag varit på yoga ikväll. Trots ovigheten jag lagt på mig efter operationen, var det enormt avslappnande och skönt. Och här sitter jag nu med fötterna i mitt massage- och bubbelfotbad och dricker rött te.

image969

Nu är jag redo att fira en ledig födelsedag.

Kommentarer
Postat av: majda

vad duktig du va då :P

Postat av: Veronika

En sån fotbadare fick jag i morsdagspresent för något år sen. Har använt den en gång. När ska jag ha tid? Haha.

2008-01-16 @ 14:36:50
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Sandra

En jättestor grattiskram till dig Johanna :)! Du förtjänar en underbar dag!

2008-01-16 @ 15:14:09
URL: http://yourghost.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

majda: Ja, jag tycker faktiskt det. :)

Veronika: Jag fick min i julklapp 2006 och detta var tredje gången jag använde den... Hehe.

Sandra: Tack så hemskt mycket!

2008-01-16 @ 15:47:03
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback