Försmak på långledigheten?


Vad underbart det är att ha tre lediga dagar på raken. Mitt i veckan. Efter att ha legat och solat vid sjön hela dagen igår, blev det utgång. Den här onsdagen har vi planerat i några veckor och vi gick hårt ut med humöret i topp. Det var 241 på Harrys och vi beställde in nachos och stora starka och avslutade med "dessert" (drickbart). Vi var ett jäkla skönt sällskap, måste jag säga.


Kvällen fortsatte lite dimmigare och ack så trevligt på dansgolvet. Timmarna gick alldeles för fort.


Idag har jag varit... eh... trött och mest legat i sängen och sovit. Framåt kvällen lyckades jag övertala grabbarna att vi skulle käka pizza. Så det gjorde vi - jag, min lillebror och hans två kompisar köpte pizza och åkte hem till våra föräldrar. Att sitta på altanen med sjöutsikt och äta är förbaskat trevligt.


Resten av kvällen tillbringar jag med en bok vid sjön. Klockan är över åtta och luften är fortfarande varm.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det låter verkligen förbaskat trevligt! Härligt!

Postat av: Camilla

Ser underbart ut. Förstår om du njuter, igår va det riktigt fint sommarväder och idag ser det ut att bli lika bra. Ta hand om dig

2008-07-25 @ 08:42:14
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback