Nu har jag sett Brighton också

Jodå, uppkopplingen fungerar. Dock inte i vårt rum, vilket är lite synd, annars kunde jag ju ligga i sängen och uppdatera om kvällarna. Men det här med uppdateringar är det ju inte jättemycket tid till, måste jag erkänna...

Min kompis R och jag bor alltså i Redhill, en ort söder om London, hos hennes pappa J och hans fru H. Historien bakom är lite... speciell. När R och jag var i London i höstas fick hon träffa sin pappa för första gången i sitt liv. När vi var i London i våras var vi och hälsade på dem i deras hus på landet och blev då tillbakabjudna till sommaren för att bo hos dem. De ville visa oss mer av England. Och nu är vi alltså här, hos dem.

Vi har i alla fall tillbringat hela dagen i Brighton, och vi blir bjudna på mat och sevärdheter hela tiden. De vägrar låta oss betala... Vi har fått se en lång kuststräcka från Brighton och söderut - otroligt vackert! Och jag hoppas att jag har tid att uppdatera lite till snart...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas också på mer uppdatering ;) Men jag far ju ut till landet ikväll så jag kan i alla fall inte läsa förän på måndag :S



Bra att ni blir omhändertagna iaf ;) Såg superfint ut i Brighton på bilden. Puss!

Postat av: Camilla

Vilken resa, ser fram emot att läsa mer!

2008-07-11 @ 12:44:53
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som en mysig resa. Jag hoppas också på mer uppdatering och lite bilder. Brighton är fint , jag har varit där för längesen men det var väldigt mycket svenska tonåriga språkstudenter ute på stan på kvällen.

2008-07-11 @ 18:31:26
URL: http://iutlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback