Jetlag? Ja, vi är ju en hel timme före England!

Jag är så himla trött. Vet inte vad det är. Det är ju inte så att jag är "jetlaggad" liksom... Blev plötsligt klarvaken av ett sms inatt och tankarna började snurra och jag hade svårt att sova. Gick upp sent. Under eftermiddagen har jag legat på en mjuk luftmadrass på föräldrarnas brygga och inte orkat göra någonting.

Har absolut ingen mat hemma heller, eftersom jag varit borta sedan i onsdags. Måste handla. Och städa. Sedan får jag fortsätta slappa. Är ledig ända till på söndag. Galet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet inte vilka som ska vara med men tänkte meddela på några bloggar att jag vikarierar som ordlös onsdag idag om du vill lägga ut en bild.

Postat av: barajagjohanna

Therese: Det blir nog ingen ordlös onsdag idag, utan en onsdag med massa icke-ordlösa Englandsbilder. Eller om det blir torsdag...

2008-07-16 @ 10:41:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback