Halva tiden i England har gått...

Vad sent det blir här på kvällarna. Och vad fort tiden går.
Vad mycket vi gör hela tiden. Och vad mätta vi är.


Vi har varit i Bluewater hela dagen. Bluewater är ett gigantiskt shoppingcenter ungefär en halvtimmes bilresa på motorväge härifrån. Gigantiskt shoppingcenter. Jag vet inte hur många skor jag har provat, men det är heeeeeelt underbart att det faktiskt existerar många skor i storlek 35-35,5. Jag kan ha dem! Alla är inte för stora! Helt underbart, verkligen. Jag tror vi har varit inne i varenda skoaffär i hela Bluewater - och skoaffärerna är många och rean är stor. Det finns fantastiskt mycket snygga skor, men tyvärr är alla klackar skyhöga.

Pappa J och frugan H kom och joinade oss på Bluewater framåt kvällen. Efter fika på Starbucks kunde vi inte låta bli att fortsätta shoppingrundan... (Shoppingrunda i det här fallet betyder inte tio kassar. Snarare två. Ingen av oss är ute efter att handla.) När klockan blev för mycket åt vi middag på en av restaurangerna. Efterrätt också, såklart. Tanken var att gå på bio efteråt. Det blev lite sent, så det hann vi inte med. Istället åkte vi hem och det var inte så längesedan vi kom innanför dörren. Det blir verkligen sent här. Imorgon åker R och jag till London över dagen, enbart för att gå på Bershka på Oxford street och för att äta våfflor i Bayswater. Och förhoppningsvis köpa skor...

Kommentarer
Postat av: Emil

Du har redan för många skor...

2008-07-12 @ 03:46:06
Postat av: Linn

I could kill for some waffles...

Postat av: Sara

Easy on the shoes, girl! ;)

2008-07-12 @ 18:18:13
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Emil: Nähä, det har jag väl inte?



Linn: Jag vill inte ha en till kan jag säga, känner mig fortfarande mätt...



Sara: Hehe. Det har bara bli'tt två par, och inga par jag VERKLIGEN behöver. Men men.

2008-07-13 @ 12:47:25
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback