N-n-nervositet

Till det programmet som jag har sökt i förstahand till hösten, sökte 149 personer som förstahandsval förra året.

I år har 144 personer sökt.

Jag slutade som 5:e reserv där förra året...

Kan man ligga mer på gränsen än jag, eller? Nu biter jag på naglarna och hoppas nästan på att jag inte kommer in, så att jag slipper välja - för jag har ju redan kommit in på en annan skola i en annan stad. Tänker jag på städerna vill jag hellre norrut. Men tänker jag på det viktigaste, nämligen utbildningen, vad tusan vill jag då egentligen? Jag vet inte! Min nedräkning till 6-8 augusti då svaret kommer om andra och sista urvalet, den nedräkningen har i alla fall börjat på allvar. Jag skiter i sommaren, låt mig bara få veta.

Kommentarer
Postat av: Pumita

5. reserv låter inte som någon höjdare! Då är det bättre med 155. reserv. Håller tummarna för dig! :)

Postat av: Sara

Jag håller också tummarna... Fy, vad jobbigt att vänta!

2008-06-15 @ 19:54:59
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Pumita: Ja, verkligen, det kändes verkligen som om jag halkade på målsnöret förra året.



Sara: Skojar du, det är ju nästan två månader kvar! Om en månad kan jag få ett hum om hur det blir, men ändå inte något slutgiltigt svar... pust...

2008-06-15 @ 22:25:25
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Kapten

Bit för fan inte på naglarna...

2008-06-18 @ 23:44:24
Postat av: barajagjohanna

Kapten: Talesätt, mannen, talesätt...

2008-06-18 @ 23:53:31
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback