På kontot: eko, eko, eko...

Har varit hos frisören och nu är mitt långa hår bara långt, inte skitlångt. Har dessutom hämtat och betalat mitt datorfodral så att min laptop är lite mer skyddad när jag reser. Måste också köpa nytt motljusskydd till kameran då det gamla gått sönder. Och det är hög tid att köpa hårfärg för att färga utväxten. Ikväll ska jag betala räkningarna. Och nu ska jag iväg till Borlänge och fika med en kompis. Vad plånboken säger skiter jag faktiskt i.

Jag undrar om vi överhuvudtaget kommer fram till caféet vi ska fika på, med tanke på att det ligger mitt i kärnan av Sveriges andra största festival som pågår just i detta nu. Det var helt galet mycket folk i Borlänge redan igår kan jag tala om...

Jaja, bara min migrän försvinner, som den faktiskt verkar göra (peppar, peppar) så är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men guuuud vilken snygg bild du har längst upp darling. Jag har inte läst inlägget, har ingen aning om vad det handlar om (förlåt) men jag måste bara säga god damn!

Postat av: barajagjohanna

Ida: Tack, tack, vad kul att du gillar den. :)

2008-06-26 @ 22:05:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback