Att trotsa symtomen litegrann

image1029I flera dagar har jag proppat mig full av rött och grönt te med honung, c-vitamin och örtmedicin. Någon effekt kanske det har, för inget verkar riktigt vilja bryta ut. Jag är motiverad inför snowboardåkningen, men mitt huvud och min kropp sänder ut andra, lite orkeslösa signaler. Men det känns bättre idag, tack och lov. Nu ska jag bara få i mig lite mat, lämna bilen och hämta brädan, sen så... blir det Sälen i några dagar.

Nu jävlar. JAG SKA ÅKA SNOWBOARD IGEN!

Kommentarer
Postat av: christel

Krya på dig! Mina tips: Mycket te, mycket cola och mycket c-vitaminbrus. Hoppas du får det kul i fjällen!

Postat av: barajagjohanna

christel: I flera dagar har jag verkligen hällt i mig te med honung, c-vitaminbrus och kan jang och det verkar ha fungerat utmärkt.

2008-03-26 @ 19:39:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback